Eventologie
Úspěch organizátora eventové akce závisí nejen na kvalitní přípravě a organizaci, ale také na skladbě účastníků, vnějších podmínkách, štěstí a řadě dalších, většinou iracionálních vlivů. Schopnost jejich ovlivňování ve svůj prospěch získáte jenom praxí.
Co
Jakou akci chcete dělat a pro koho. Co to přinese účastníkům a co to přinese vám, když ji zorganizujete. Co to změní oproti současnému stavu?
Proč
Proč chcete akci organizovat? Jaké jsou důvody a kdo je iniciátorem akce. Komu a čemu to pomůže, co to případně změní, nebo proč se to má změnit.
Jak
Jak ji budete organizovat? Kde budete získávat potřebné vybavení a peníze? Kdo vás bude podporovat a kdo naopak bude proti?
Kdo
Jaké lidi budete potřebovat, jaké dovednosti a znalosti. Kde je získáte? Jak je odměníte? Jak je budete řídit a jak budete spolupracovat?
Kdy
Jak dlouhý čas máte na přípravu, kdy začne a jak dlouho bude samotná akce trvat. propagovat, Jak budete řešit přihlášky nebo placení?
Kde
Kde budete akci dělat? Venku nebo uvnitř, na souší, na vodě, v tělocvičně? Co všechno k tomu budete potřebovat? Jaká jsou omezení dané místem?
Za kolik?
Dobrý nápad i skvělý organizační tým jsou základem pro úspěšnou akci. Dají se sice zorganizovat akce i bez finančních prostředků, ale většinou musíte umět pro své akce také najít potřebné finanční zdroje a umět přesvědčit potencionální donátory, aby své peníze dali právě vám na vaši akci.
ORGAnizace eventů
Organizace akcí, dnes moderně označovaných jako eventy je velkou skupinou aktivit, ve kterých využíváme metod a technik projektového řízení. A ti nejzkušenější organizátoři mají svůj vyzkoušený postup pro přípravu a organizaci, “kuchařku” pro eventy, podle které postupují.
Získejte kuchařku pro eventy
TEAMBUILDING
Organizačně jeden z nejobtížnějších eventů. Kromě vlastní organizace musíte propojit aktivity spojené s budováním týmu, analytické nástroje pro vyhodnocení efektivity a také dobře dávkovaný adrenalin.