“Nejdůležitějšími aktivy nejsou vaši klienti, ale vaši věrní zaměstnanci. Pokud se staráte o své zaměstnance, postarají se o své klienty.”
Vždy na přelomu starého a nového roku se “roztrhne pytel” rad a předsevzetí, která bychom si měli dávat do nového roku nebo které si dávají VIP osoby z různých oborů. Osobně si myslím, že to je taková móda a snaha být zajímavý. V souladu se starou pravdou anglických novinářů, že nic není staršího než včerejší zprávy, si na jejich předsevzetí už 3. ledna nikdo nevzpomene, včetně samotných autorů.
A tak dávám k dobru, jednu radu pro všechny manažery pro rok 2021. Se zkušenostmi COVIDového roku 2021 nastavte nový přístup pro své zaměstnance. A následující infografika nechť je vám tou správnou inpirací.
A sám za sebe bych zdůraznil těchto šest bodů:
- vytvářejte pro ně příležitosti a dávejte jim příležitost růst
- riskujte pro ně a pro jejich výzvy
- zacházejte s jejich problémy jako by byly vaše
- podporujte je a důvěřujte jim
- hodnoťte spravedlivě
- buďte k nim upřímní
Myslím, že to všichni budeme v roce 2021 potřebovat.