Přeskočit na obsah

Manažerské poselství do roku 2021

“Nejdůležitějšími aktivy nejsou vaši klienti, ale vaši věrní zaměstnanci. Pokud se staráte o své zaměstnance, postarají se o své klienty.”

Vždy na přelomu starého a nového roku se “roztrhne pytel” rad a předsevzetí, která bychom si měli dávat do nového roku nebo které si dávají  VIP osoby z různých oborů. Osobně si myslím, že to je taková móda a snaha být zajímavý. V souladu se starou pravdou anglických novinářů, že nic není staršího než včerejší zprávy, si na jejich předsevzetí už 3. ledna nikdo nevzpomene, včetně samotných autorů. 

A tak dávám k dobru, jednu radu pro všechny manažery pro rok 2021.  Se zkušenostmi COVIDového roku 2021 nastavte nový přístup pro své zaměstnance. A následující infografika nechť je vám tou správnou inpirací.

A sám za sebe bych zdůraznil těchto šest bodů:

  1. vytvářejte pro ně příležitosti a dávejte  jim příležitost růst
  2. riskujte pro ně a pro jejich výzvy
  3. zacházejte s jejich problémy jako by byly vaše
  4. podporujte je a důvěřujte jim
  5. hodnoťte spravedlivě
  6. buďte k nim upřímní

 

Myslím, že to všichni budeme v roce 2021 potřebovat. 

Štítky:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..