Na začátku roku nebo na začátku nějakého nového období (např. při nástupu do práce) si většina lidí dává nejrůznější předsevzetí. Začátek roku jsem zmínil, protože to je taková móda, dávat si předsevzetí zrovna na začátku roku (možná proto, že do konce roku je ještě moře času a máme tak dostatek prostoru, kdybychom s plněním nezačali hned teď).
Time management
V manažerském pohledu se jedná o dvě činnosti. PLÁNOVÁNÍ – stanovení úkolu a kriteria pro jeho splnění, a TIME MANAGEMENTU – řízení času, který pro splnění úkolu potřebujeme. Z vlastní zkušenosti vím, že větší problém je spíše TIME MANAGEMENT. Nastavit správně své já (chcete-li – pak tedy motivovat), k tomu, abych plánovaný cíl splnil v požadovaném rozsahu a čase.
TIME MANAGEMENT já pokládám za základní manažerskou dovednost bez ohledu na oblast a sféru působení. Ať jako trenér malých kluků, šéf stavby svého domečku nebo top manažer chemičky, vždy budete potřebovat kvalitní a dobrý TIME MANAGEMENT.
Kdo chcete vědu, navštivte knihovnu nebo knihkupectví a hledejte publikace a učebnice s tematikou time managementu, najdete jich dostatek. Kdo chcete začít své kroky “managementu s úsměvem” může začít s mým návodem zde.
Cesta k dobrému time managementu vede jen a pouze přes změnu svého JÁ. Není to vždy úplně jednoduché a snadné, ale když víte jak na to, JDE TO!!
E- book je zdarma!