Management v současné době, alespoň u neziskovek a podnikatelů, je bez dobrého marketingu jako ryba bez vody. Moderní technologie nám mění svět přímo před očima a to, co ještě platilo před 5 lety, se pomalu stává přežitkem. A jestli to někde platí dvojnásob, tak je to současný moderní marketing.
Většina podnikatelů, živnostníků, sportovních oddílů nebo neziskovek nebude mít nikdy dostatek prostředků na tvorbu klasických marketingových kampaní, ale přesto je stále nutné hledat a hýčkat svého zákazníka. Cestu ven, z tohoto poněkud bludného kruhu, nabízí metody moderního tzv. on-line marketingu.
Termíny spojené s on-line marketingem jste už jistě slyšeli, ale víte co se za nimi skrývá?
on-line marketing marketing s využitím internetu
email marketing marketing s využitím databáze e-mailových adres
autoresponder program, který za nás umí posílat e-maily a marketingová sdělení na získané e-mailové adresy
video marketing informace, nabídky a prodejní sdělení předávané prostřednictvím videa a s využitím YouTube, Vimea a dalších videoserverů
e-book elektronická kniha nebo návod, jeden z hlavních produktů, který v e-mail marketingu používáme
affiliate marketing marketing a prodej s využitím partnerské sítě
SEO optimalizace textů a webových stránek, aby vás ve vyhledávačích našli
PPC reklama na internetu a sociálních sítích, kde na rozdíl od paušálních částek klasické reklamy, platíte za tzv. proklik, tedy až teprve tehdy, když na vaše sdělení či reklamu někdo klikne (“otevře” a přečte)
lead návštěvník vašeho webu, který vám poslal nebo zadal svůj e-mail
konverze proměna návštěvníka webu na zákazníka, který koupí produkt
webinář moderní metoda školení a seminářů, kdy bez pronájmů školících místností “přednášíte či školíte” diváky sledující vás na internetu v pohodlí svého domova či kanceláře.